Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Castalia Laboratoires Dermatologiques

Γεια σας κορίτσια ( και αγόρια) !! Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Λοιπόν..  σήμερα θα σας μιλή
σω για την εταιρεία Castalia Laboratoires Dermatologiques η οποία είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει 2 προϊόντα της για να τα δοκιμάσω και να σας πω την άποψή μου!!

Λίγα λόγια για την εταιρέια: Η CASTALIA LABORATOIRES DERMATOLOGIQUΕS, θυγατρική εταιρεία της Lavipharm, δραστηριοποιείται στην αγορά των δερμοκαλλυντικών προϊόντων φαρμακείου.
Τα προϊόντα της CASTALIA κυκλοφορούν από το 1992. Έχουν αναπτυχθεί στα κέντρα έρευνας και ανάπτυξης της Lavipharm στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα ποιότητας τεκμηριωμένα με κλινικές μελέτες.

Από την Castalia κυκλοφορούν 6 σειρές προϊόντων:

- Sensial: Δραστική ενυδάτωση και ανακούφιση της ευαίσθητης επιδερμίδας
- Dermopur: Ολοκληρωμένη εντατική φροντίδα της ευαίσθητης λιπαρής ή με τάση ακμής επιδερμίδας.
- Chronoderm: Προληπτική και επανορθωτική δράση ενάντια στα σημάδια γήρανσης και φωτογήρανσης της ευαίσθητης επιδερμίδας.
- Helioderm: Αποτελεσματική αντηλιακή πολυπροστασία της ευαίσθητης επιδερμίδας.
- Lavilon: Εντατική φροντίδα των μαλλιών και του ευαίσθητου τριχωτού της κεφαλής.
- Dermogiene: Καθημερινή υγιεινή του σώματος.

Εγώ έλαβα προϊόντα της σειράς dermopur για λιπαρά δέρματα με τάση ακμής!
Πρόκειται για το " dermopur creme gommante " και " dermopur creme solaire teintee"



* Dermopur Creme Gommante: Πρόκειται για μια κρέμα απολέπισης με πολύ διακριτικούς κόκους η οποία συμβάλλει στην σμηγματορύθμιση και καθαρίζει τέλεια τα λιπαρά με τάση ακμής δέρματα χωρίς κανέναν ερεθισμό. Βοηθάει πολύ στην φαγεσωρική ακμή , δηλαδή το προτείνω ανεπιφύλακτα σε άτομα με μαύρα στίγματα! Απομακρίνει τέλεια τα νεκρά κύτταρα και καθαρίζει σε βάθος αφήνοντας το δέρμα λείο και απαλό! Εμένα το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό και για την απολέπισή του επέλεγα πάντα τα έντονα κοκκώδη peeling , το συγκεκριμένο με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη και είδα το αποτέλεσμα που περιμένα να δω! 

* Dermopur Creme Solaire Teintee: Το συγκεκριμένο προϊόν είναι μία αντιηλιακή προσώπου με σμηγματορυθμιστική και ενυδατική δράση . Περιέχει χρώμα για κάλυψη μικρό-ατελειών και έχει Spf 30. Την συγκεκριμένη θα την ονόμαζα cc creme , διότι είναι σαν μία πιο εξελιγμένη bb . Δηλαδή είναι ενυδατική κρέμα - έχει χρώμα- έχει spf30- έχει σμηγματορυθμιστική δράση- και φυσικά μη  λιπαρή σύνθεση. Η πρώτη εντύπωση με το άνοιγμα είναι η υπέροχη μυρωδιά της και η  μεταξένια υφή της!  Σιγουρα θα την χρησιμοποιώ όλο το χειμώνα  γιατί κορίτσια μην ξεχνάτε !  ΦΟΡΑΜΕ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!  Δεν το παραλείπουμε αν θέλουμε να έχουμε ένα τέλειο και υγιή δέρμα!


Αυτά από εμένα, θα χαρώ να μου πείτε την γνώμη σας, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα ή γενικότερα κάτι από την εταιρεία Castalia! 
Φιλάκια πολλά και τα λέμε σύντομα με μία έκπληξη..!!

2 σχόλια:

  1. το peeling Το εχω και εγω και ειναι πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμασει κάποιο από τα παραπάνω...αλλά γενικά ότι έχω δοκιμάσει μου αρέσει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή