Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Αγαπημένα Ντεμακιγιάζ Ματιών

Γεια σας beauties..!! Ελπίζω να είστε κάποιες στην παρέα μας  γιατί ξέρω αυτή τη σεζόν είναι δύσκολο να μαζευτούμε σπίτι, χαχα! 
Λοιπόννν, σήμερα θα σας δείξω κάποια ντεμακιγιάζ ματιών από αυτά που έχω δοκιμάσει εγώ!  Πάμε να τα δούμε!!




1. L'OREAL PARIS: Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών. Είναι διφασικό , πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μπορεί και αφαιρεί ακόμα και τα αδιάβροχα προϊόντα. Πριν την χρήση θέλει καλή ανακίνηση. Βασικά είναι από τα πολύ καλά διφασικά ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει καθώς η σύνθεσή του είναι μη λιπαρή! Η τιμή του αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στα 3,40

2. NIVEA: Απαλή λοσιόν για ντεμακιγιάζ ματιών. Ενυδατώνει και αφαιρεί την mascara ενώ παράλληλα προστατεύει την περιοχή των ματιών.  Εγώ από το συγκεκριμένο προϊόν δεν είδα πολλά... Βέβαια ήταν πολύ οικονομικό και το πήρα 1+1 δώρο οπότε δεν με ένοιαξε και πολύ.. τώρα είμαι στην φάση που τελειώνω το δεύτερο μπουκαλάκι..

3. LABORATOIRES DIADERMINE: Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών, αφαιρεί αποτελεσματικά το makeup ενώ σέβεται το ph του δέρματος και φροντίζει τις βλεφαρίδες. Αρκετά καλό θα έλεγα δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή του αλλά είναι ποιο ακριβό από το Nivea. Δεν ερεθίζει την περιοχή των ματιών  και αφαιρεί το μακιγιάζ αλλά όχι το αδιάβροχο μακιγιάζ.  Να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο αναπτύχθηκε με οφθαλμιάτρους.

Τέλος θέλω να σας δείξω ένα από τα αγαπημένα μου ντεμακιγιάζ ματιών το οποίο μου τελείωσε και πέταξα το μπουκαλάκι..


Πρόκειται για το Clinique take the day off makeup remover. Επίσης διφασικό , αφαιρεί την κυριολεξία τα πάντααα!! Είναι πολύ καλό προϊόν αλλά λίγο πιο τσουχτερό στην τιμή. Η σύνθεσή του είναι λίγο πιο λιπαρή από το Loreal αλλά το συγκεκριμένο εγγυάται απόλυτα καθαρό δέρμα!


Αυτά για σήμερα κορίτσια τα λέμε στην επόμενη ανάρτηση! 
Φιλάκιααα!!!

4 σχόλια:

  1. Είμαι ακόμα εδώ..στην blogoπαρέα μας :)
    Πολύ ενδιαφέρον post..δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα 3..αλλά η επόμενη αγορά μου, θα συμπεριλαμβάνει κάποιο :D
    Φιλιά πολλά

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο post!
    Εχω δοκιμάσει αυτό της Nivea αλλά μου ερεθιζε λίγο τα ματιά.
    Τώρα θέλω να δοκιμάσω αυτό της l'oreal.

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. den exw dokimasei kati alla tha to ithela
    para poli!!!
    poli wraio post!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wreo post , exo dokimasei tis nivea kai mou eixe fanei mia xara :)


    xxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή